U jednom trenutku smatralo se da je Google Glass i njihov koncept pametnih naočara propao, posebno nakon što je Google ugasio projekat (prvu iteraciju). To smo takođe mogli da zaključimo i na bazi ne baš lepog mišljenja korisnika o ovakvim pametnim naočarama. Međutim, kada je Snap pokrenuo Spectacles koji su u osnovi AR naočare, mišljenja su bila nešto drugačija.

Da li to znači da će AR naočare postati mejnstrim? Ako pitate Facebook, onda je odgovor da, iako oni ne očekuju da se to desi pre 2022. godine. Govoreći na Facebook F8 konferenciji, Facebook-ov glavni naučnik za Oculus istraživanja je rekao da uprkos svoj pažnji koja se danas poklanja AR-u, proteći će pet godina pre nego što one budu prisutne kod mnogih korisnika (AR naočare).

“Za 20 godina, umesto da nosimo moderan smartfon, nosićemo naočare. Ove naočare ponudiće AR, VR i sve između i koristićemo ih ceo dan” dodao je on. Zanimljivo je da Facebook toliko veruje u AR tehnologiju, posebno ako se ima u vidu da trenutno investira u VR.

 

Izvor: benchmark.rs