Facebook oglasi počinju da se prikazuju unutar aplikacija

Juče je Facebook zvanično pokrenuo Audience Network, novu oglasnu mrežu za mobilne aplikacije. Ovo u suštini znači da ćete od sada videti “Facebook oglase” unutar aplikacija koje koristite.

Danas ove male, često vrlo dosadne oglase šalju Google, Flurry (Yahoo) ili MoPub (Twitter), a od sada mnoge od njih će “obezbeđivati” Facebook.

A kako Facebook zna mnogo više o vama od ovih kompanija, oglasi koje možete videti u okviru vaših aplikacija mogu biti “relevantniji”.

Treba reći da oglašivači ne mogu kupovati oglase unutar third-party aplikacija kao što je Flappy Bird, već samo mogu proširiti trenutne Facebook oglase koji se pojavljuju unutar Facebooka na webu ili mobilnim uređajima, u druge aplikacije.

Suština je da Facebook želi veći deo od 140 milijardi dolara vrednog tržišta digitalnog oglašavanja, a Audience Network će se verovatno pokazati kao masovan dotok novih prihoda u Facebook.

Izvor: B92

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five × 1 =