Facebook omogućava korisnicima da sakriju oglase koji ih uznemiravaju

Oglasi koji se pojavljuju na društvenoj mreži Facebook česti su nepoželjni i nerviraju, ali u najvećem delu Facebook ne može da kontroliše koju vrstu oglasa njihovi oglašivači odlučuju da koriste. Međutim, ponekad su ovi oglasi prilično uznemiravajući, na primer ukoliko lečenom alkoholičaru prikazuju oglase za alkohol, ili roditeljima oglase za nekog ko je možda izgubio svoje dete.

Dobra vest je da je Facebook svestan koliko ovakvi oglasi mogu biti uznemirijući. Izveštaj koji donosi Ad Age otkriva da Facebook testira funkciju koja će omogućiti korisnicima da sakriju oglase koji ih uznemiruju. Kako je naveo Mark Rabin potpredsednik Facebook-a zadužen za oglase, “To su dve najčešće teme. Za porodice koje su izguble svoje dete ukoliko i dalje vide oglase o roditeljestvu i novim stvarima za bebe, može biti veoma uznemirujuće”.

Sa novom funkcijom, korisnici će u suštini biti u mogućnosti da blokiraju određenu temu oglasa, prvu te vrste na društvenoj mreži. Pre toga, korisnici su morali da prijave oglase ili sakriju one koje misle da nisu relevantni.

 

Izvor: benchmark.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four × 4 =