Google Play postaje “mamutsko medijsko čvorište”

Google sve više pažnje privlači zbog Google Play platforme za aplikacije, TV program, e-knjige, muziku i igre.

Magazin Fortune piše da su u Googleu za svega pet godina izmenili sliku Google Play u “mamutsko medijsko čvorište”.

Upravo to se moglo pročitati u informacijama vezanim za Googleove poslovne rezultate za drugi kvartal 2014. godine. Osim aplikacija, Google Play nudi i niz različitog digitalnog sadržaja za više od milijardu korisnika Android uređaja.

Ipak, Google ne otkriva detalje vezane za brojeve, koji bi potpuno otkrili koliko dobro Google Play platforma posluje. Jasno je, međutim, da su prodajni rezultati porasli do drugog najvećeg izvora prihoda ovog diva – odmah iza oglašavanja.

“Pronalazak alternativnih izvora prihoda je vrlo važan za Google, jer pokušava da nadoknadi neizbežno usporavanje rasta u segmentu online oglašavanja. Prodaja aplikacija i zabavnog sadržaja za mobilne uređaje se može pokazati vrlo bitnim za zadržavanje pažnje i sreće ulagača s Wall Streeta (…)”, navodi Fortune.

Play sada broji više od 1,5 miliona aplikacija, a uprkos većem broju od Appleove trgovine, ono što se pokazalo problematičnim je ubeđivanje korisnika da kupe sadržaj.

izvor: B92

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six + 18 =