HIT! Ajfelov toranj biće u milosti korisnika društvenih mreža mesec dana – evo KAKO!

Korisnici društvenih mreža preuzimaju Ajfelov toranj sledećih mesec dana.

Kao deo reklamne kampanje “French carrier Orange” sponzora Evropskog prvenstva u fudbalu 2016. boje tornja biće određene brojem tvitova, postova na fejsu i instagramu podeljenih u cilju podrške timu svoje reprezentacije.

ajfel

Naravno, celokupna kampanja može krenuti u pogrešnom smeru, preko auto-generisanih tvitova i objava. Ali za kampanju – Ajfelov toranj “Orange” će imati veliki broj moderatora, kao i timove iz tri agencija za odnose s javnošću. Svaka poruka i tvit će biti “ručno” pregledana, a kompanija je sastavila i “crnu listu” reči koje se neće računati čak i kod pravilnog heštega.

ajfel1

Izvor: Srbija danas.com

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × two =