iOS pet puta češće od Androida korišćen za online kupovine tokom praznika

Poslednji IBM Digital Analytics Benchmark podaci pokazuju navike potrošača prilikom online kupovina za vreme Božića. Online kupovine tokom Božića porasle su za 16,5% u odnosu na prošlu godinu, pokazuju ovi podaci. iOS je čak pet puta više korišćen od Androida i ukupno je upotrebljen za 23% online kupovina, dok je Android korišćen u svega 4,6% slučajeva. iOS korisnici su u proseku trošili 93,94 dolara po svakoj kupovini, dok korisnici Androida skoro duplo manje, odnosno 48,1 dolar. Kada je reč o ukupnom protoku, iOS je učestvovao sa 32,6%, a Android sa 14,8%.

Mobilni protok je značajno porastao u odnosu na prošlu godinu, a 48% udela predstavlja uvećanje od 28% u odnosu na prošlu godinu. Ukupna količina kupovina putem mobilnih uređaja iznosila je 29%, što je povećanje od 40% u odnosu na 2012. godinu. Smartfoni su bili ispred tableta što se tiče protoka, pa su tako činili 28,5%, dok su tableti zabeležili 18,1% protoka. Međutim, tableti su se našli ispred u slučaju kupovina, obzirom da je 19,3% obavljeno preko tableta, a 9,3% preko telefona.

Izvor: Benchmark | Autor: Branko Mitić

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five − 4 =