Kako je Fesjbuk pokrao Snepčet

Nakon što je propao pokušaj da kupi Snepčet za tri milijarde dolara 2013. godine, Mark Zakerberg odlučio se za novu taktiku u borbi protiv jedne od najbrže rastućih društvenih platforma – ako ne možeš da ih kupiš, kopiraj ih.

Nova Fejbukova mantra je ”Camera is the composer” direktno je inspirisan Snepčetom.

Mark Zakerberg navodno je ovu mantru prvi put izgovorio na sastanku sa zaposlenima ovoga leta, a kompanija je od tada izbacila nekoliko opcija koje se mogu opisati jedino kao kopije Snepčeta.

Najočiglednija je “Storise feature”, instagramova opcija Stories, koja je u vlasništvu Fejbuka.

Šta je “composer”?

Fejsbuk polje u koje se upisuje status ili postavljaub linkovi koje želite da podelite zove “Composer”. To se polje nije mnogo menjalo u poslednjih deset godinja iako se sam Fejbuk dosta promenio. Ključna komponenta novog “composera” trebalo bi da bude kamera.

Pre nekoliko dana, fejsbuk je objavio da će “composer” imati novu opciju – objavljivanje zabavnih selfija koji nestaju u roku od 24 sata. Upravo ta opcija jedna je od odlika Snepčeta.

Iz kompanije Mraka Zakenbrag kažu da je ova opcija zapravo odgovor na dva trenda na društvenim mrežama. Ljudi danas dele više slika i videa nego ikad i žele da ih dele samo sa najbližim prijateljima, a ne prijateljima svojih prijatelja ili sa svima. Oba trenda odavno odvijaju na Snepčetu.

Izvor: pressonline.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × 3 =