PAZITE ŠTA OBJAVLJUJETE: Poslodavci proveravaju vaš Fejsbuk profil!

Novosadski poslodavci sve više traže od kandidata za posao da uz biografiju pošalju link ka profilima na društvenim mrežama.

Poslodavci kažu da tako najbolje vide kakav je potencijalni radnik, šta od njega mogu da očekuju, da li pije, kako komunicira. Bitno im je i da li loše govori o bivšem ili trenutnom poslodavcu.

Biljana Dević, menadžerka prodaje u jednom novosadskom butiku, kaže da je ponašanje na društvenim mrežama jedno od osnovnih kriterijuma pri izboru kandidata

Investor holds prospectus explaining Facebook stock after attending show for Facebook Inc's initial public offering at the Four Season's Hotel in Boston

– Ako na Fejsbuku svog poslodavca nazivaju kretenom, pišu kako na poslu trpe mobing, a tamo i dalje rade, ili ogovaraju kolege, onda smo svesni da bi tako nešto pisali i o nama, a takav nam radnik ne treba – kaže Devićeva.

Vladimir Miljković, suvlasnik restorana, kaže da proveravaju kandidate na društvenim mrežama da bi izbegli negativan publicitet.

– Nisu poželjni radnici koji su na fotografijama mrtvi pijani, koji psuju, izveštavaju prijatelje šta se dešavalo tokom radnog vremena, kao ni ekstremni nacionalisti, jer u naš restoran dolaze i stranci – kaže Miljković.

fb1

Tatjana Vidaković, iz službe za odnose s javnošću sajta Infostud, kaže da poslodavci od kandidata najčešće traže uvid u profile kada konkurišu za relativno nova zanimanja. Obično je to za pozicije komjuniti menadžera, koji u opisu posla imaju izgradnju nastupa na društvenim mrežama, piše Blic.

– Poslodavcima je bitno da osoba koju zapošljavaju dobro poznaje kako društvene mreže funkcionišu i zna da komunicira na njima, da zna kako da stvori i vodi onlajn zajednicu klijenta ili organizaciju koju predstavlja – kaže Vidakovićeva.

Izvor: Press Online

Related Post

One Comment on “PAZITE ŠTA OBJAVLJUJETE: Poslodavci proveravaju vaš Fejsbuk profil!”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 − 1 =