Samsung je najavio početak programa zamene Samsung Galaxy Note7 uređaja u Srbiji, što znači da korisnici mogu da obave zamenu svog postojećeg telefona za novi Note7.
Početak programa zamene Galaxy Note7 uređaja dolazi posle Samsungove odluke od 2. septembra da stopira prodaju i isporuke Note7, nakon što je istraga pokazala da postoji problem u vezi sa baterijom.
Uz to, korisnici Note7 će moći da unesu ime i broj svog uređaja na posebnoj stranici na Samsungovom sajtu i provere da li je njihov Note7 jedan od onih koji su pogođeni problemom sa baterijom.
Kupci koji zamene svoj postojeći telefon za novi Note7 mogu da budu u potpunosti sigurni da njihov novi uređaj nije pogođen problemom sa baterijom, zahvaljujući ažuriranoj ikonici za bateriju na interfejsu telefona. Svaki Note7 koji prikazuje “zelenu” bateriju u tabu za obaveštenja na vrhu ekrana, zatim na prikazu koji se pojavi nakon pritiska tastera za isključivanje telefona (dijalog za potvrdu gašenja) ili na ekranu u “uvek uključenom” (Always On) prikazu potvrđuje da je takav telefon bezbedno puniti. Ovo ažuriranje interfejsa prosleđeno je korisnicima prošle nedelje.
Izvor: blic.rs