Počela zamene Galaxy Note7 telefona u Srbiji

Samsung je najavio početak programa zamene Samsung Galaxy Note7 uređaja u Srbiji, što znači da korisnici mogu da obave zamenu svog postojećeg telefona za novi Note7.

Početak programa zamene Galaxy Note7 uređaja dolazi posle Samsungove odluke od 2. septembra da stopira prodaju i isporuke Note7, nakon što je istraga pokazala da postoji problem u vezi sa baterijom.

 Samsung je takođe uveo dodatne mere za zaštitu bezbednosti korisnika. Naime, tu je ažuriranje softvera za bateriju za sve unapred naručene Note7 uređaje, koji će ograničiti punjenje baterije do 60 odsto, da bi se sprečili eventualni incidenti dok korisnici ne zamene telefone.

Uz to, korisnici Note7 će moći da unesu ime i broj svog uređaja na posebnoj stranici na Samsungovom sajtu i provere da li je njihov Note7 jedan od onih koji su pogođeni problemom sa baterijom.

Kupci koji zamene svoj postojeći telefon za novi Note7 mogu da budu u potpunosti sigurni da njihov novi uređaj nije pogođen problemom sa baterijom, zahvaljujući ažuriranoj ikonici za bateriju na interfejsu telefona. Svaki Note7 koji prikazuje “zelenu” bateriju u tabu za obaveštenja na vrhu ekrana, zatim na prikazu koji se pojavi nakon pritiska tastera za isključivanje telefona (dijalog za potvrdu gašenja) ili na ekranu u “uvek uključenom” (Always On) prikazu potvrđuje da je takav telefon bezbedno puniti. Ovo ažuriranje interfejsa prosleđeno je korisnicima prošle nedelje.

Izvor: blic.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 − one =