Samsung će nastaviti da nudi telefone iz donjeg segmenta kako bi održao vodeću poziciju na tržištu

Kompaniju Samsung često optužuju za “gadget spam”, što praktično znači da južnokorejski gigant ima tendenciju da lansira previše uređaja u svim segmentima tržišta. Krajem prošle godine čuli smo glasine da Samsung planira da smanji broj uređaja koje lansira na godišnjem nivou, kako bi se bolje fokusirao na poboljšanje performansi modela iz gornjeg segmenta.

Ipak, novi izveštaji sugerišu da će Samsung nastaviti da plasira sve više low-end telefona na tržište, kako bi održao svoju vodeću poziciju na globalnom tržištu smartfona. Poslednji potezi kompanije ukazuju na ovakvu strategiju. Samsung je odlučio da svoj Galaxy J1 donese i na tržište Evrope, iako je uređaj originalno planiran samo za rastuća tržišta Azije. Takođe, kompanija je lansirala sve modele iz Galaxy A i Galaxy E serije u Kini i Indiji.

Samsung se nada da bi ova strategija mogla da pomogne da se odbiju “napadi” proizvođača, kao što je Xiaomi u Kini ili Micromax u Indiji, koji su sve popularniji i konkurentnji u donjem segmentu ponude.

Izvor: Benchmark

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 − 5 =