Skoro polovina ispitanika zainteresovana za pametne satove i slične tehnologije

Pametni satovi tek treba da postanu popularni, mada je još uvek neizvesno reći da li će se oni ikada “primiti.” Samsung je eksperimentisao sa Galaxy Gear satom i nije naišao na pohvale, a mnogi procenjuju da su Apple i Google veoma zainteresovani za ovakve uređaje. Ne treba podsećati da je Google odavno otišao korak dalje sa Glass naočarama, koje iako ne mogu još uvek “slobodno” da se kupe, jesu gotov proizvod koji koristi nemali broj ljudi. Prema istraživanju kuće Harris Interactive, skoro polovina, tačnije 48% ispitanika, jeste zainteresovano za pametne satove i ostalu tehnologiju koja je deo garderobe ili pomagala. 28% od 2600 punoletnih ispitanika je istaklo da je veoma zainteresovano za ovakve uređaje. Ispitivanje nije podrazumevalo samo satove, već i dodatke kao što su Nike FuelBand i Jawbone UP, koji prate vašu aktivnost i navike. Ovi fitnes dodaci su za sada najpopularniji oblik ovog vida tehnologije, obzirom da ne postoji značajan izbor pametnih satova, dok su ostali slični uređaji i dalje u ranoj fazi razvoja ili su (još uvek) neadekvatan poslovni potez.

Izvor: Benchmark | Autor: Branko Mitić

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

7 − 5 =