Mobilne igre su sve popularnije, pa više nisu retki slučajevi kada developerima donose milione dolara zarade. Međutim, kod njih i dalje postoji niz stvari koje korisnike nerviraju.

Sajt Phonearena je uradio istraživanje kako bi saznao šta korisnici najviše mrze kod mobilnih igara. Svakako da nije iznenađenje da su u samom vrhu ove negativne liste kupovine unutar aplikacija sa 34,33 posto glasova mobilnih gejmera. Ukoliko je igra besplatna ali ima kupovine unutar aplikacije, gejmeri će joj dati šansu bez obzira da li kasnije žele da plate ili ne.

Većina igara međutim, pokušava da kapitalizuje ovaj model primoravajući vas da platite ukoliko želite da imate neke šanse da napredujete kroz igru, i to je ono što najviše nervira korisnike. Oglasi su na drugom mestu najomraženijih stvari sa čak 27,22 posto, što nam govori da samo ove dve karakteristike najviše nerviraju preko 60 posto korisnika. Treće i četvrto mesto deli čekanje na oživljavanje lika i osvežavanje stavki, a peto mesto je rezervisano za kontrole na dodir. Zaglupljena mehanika se nalazi na dnu ove liste sa 9,18 posto glasova.

 

Izvor: benchmark.rs