Sve više brendova bira Instagram pre Facebook-a

Prema marketinškoj platformi Olapic, Instagram će postati najmoćnija društveno medijska mreža u ovoj godini. Iako ovi podaci ukazuju na to da rast samog brenda ne ide u korak sa rastom broja korisnika na Instagramu, nedavni izveštaji Olapica ukazuje da sve više brendova bira Instagram umesto Facebook-a.

fb2

Izveštaj je procenio strategiju 250 najjačih brendova, i prema njemu, frekvencija njihovih upisa na Instagramu je povećana za 23 posto u prethodnih pet tromesečja, sa prosečnom frekvencijom od devet upisa po nedelji u četvrtom tromesečju prošle godine. Tokom istog tog perioda upisi brendova na Facebook-u su opali, sa prosečno 11 nedeljno koliko je bilo u četvrtom tromesečju 2013. godine na prosečno osam koliko ih je bilo u poslednjem tromesečju prošle godine.

fb1

Izveštaji ukazuju da je pad redovnog dometa na Facebook-u najveći razlog za prebacivanje fokusa. I dok se privlačenje više publike koristi kao pozitivan rezultat za marketing, nedavne promene u algoritmu News Feeda ograničavaju redovni domet na Facebook-u, i prema Olapicu, posebno bivaju kažnjavani brendovi koji imaju više od 500.000 pratilaca.

Izvor: Benchmark

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

14 − 12 =