Trend odustajanja od online kupovine

Poklonici onlajn kupovine sve češće ponovo zalaze u klasičan tip prodavnica, razočarani predugom ili nikad obavljenom isporukom robe naručene preko interneta.

Ove godine 35 odsto ljubitelja kupovine robe preko Interneta bar jednom nedeljno je kupovalo u klasičnim radnjama, što je rast od 11 odsto u odnosu 2013, navodi se u anketi konsultantske kuće Prajs Voter Haus Kupers objavljenoj u francuskom listu Maten.

Čak 43 odsto poklonika sajberkupovine izjavilo je u ovogodišnjoj anketi da više voli da kupuje u klasičnom tipu radnji nego preko Interneta, dok je prošlo godine taj procenat bio znatno niži i iznosio je 35 odsto.

Ljubitelji onlajnine kupovine kao razlog vraćanja klasičnom tipu kupovine navode prekasnu isporuke robe naručene putem Interneta ili pak nikad isporučenu robu.

Beautiful young woman shopping over internet

“Povratnici u klasične radnje takođe ističu kao prednost takve kupovine mogućnost da se roba proba, opipa i vidi uživo”.

Prehrambene proizvode 68 odsto sajberkupoholičara više voli da kupuje u klasičnim prodavnicama dok kad je u pitanju garderoba 48 odsto njih radije kupuje u pravim buticima.

Izvor: Personal Magazin

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × 4 =