U pojedinim zemljama mobilna pretraga nadmašuje onu na računarima

Kako mobilna pretraga nadmašuje onu koja se sprovodi na računarima u pojedinim zemljama, Google je u potrazi za načinima da poboljša kvalitet oglasa za mobilne uređaje. Nakon svega, to je i način na koji Google zarađuje. Kako ekrani na mobilnim uređajima ne nude previše prostora za oglase koji sadrže mnogo reči, Google mora da potraži druge načine.

Mali ekrani sprečavaju Google da koristi ključne reči pa se tako oglasi koji su namenjeni mobilnim uređajima oslanjaju na fotografije, specifikacije proizvoda ili cenu. Tako se na primer na mobilnim telefonima može videti oglas za smartfon koji govori da on ima 4 GB RAM memorije. Ako su u pitanju automobili, Google će postaviti više slika pa ako je korisnik zainteresovan, kliknuće na sliku da sazna više informacija. U ovom trenutku postoji deset zemalja u kojima mobilna pretraga nadmašuje onu koja se sprovodi sa računara, a taj broj će se i povećati uskoro.

Izvor: Benchmark.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ten − 5 =