Viber uvodi posebne profile za kompanije i brendove

Viber, jedna od popularnijih aplikacija pridružila se drugim servisima kao što je Facebookov Messenger koji pokušavaju da istaknu kompanije i brandove putem posebnih korisničkih profila.

Od sada će i Viber korisnicima nuditi mogućnost kontaktiranja predstavnika kompanija i brandova putem posebnih javnih profila, piše Bug.

Takvi javni profili kompanija i brandova mogu se kontaktirati i bez da se dodaju u kontakte. Trenutno na Viberu postoji oko 1000 javnih profila među kojima se nalaze i profili The Weather Channela i The Huffington Posta.

U budućnosti je predviđeno i dodavanje opcije pružanja korisničke podrške putem javnih profila, ali to će biti implementirano tek krajem meseca kada će Viber biti zvanično implementiran u popularne CRM alate.

Inače, Viber već dve godine ima opciju javnog chata, ali kako bi se on ostvario, osoba s kojom se komunicira mora biti dodata u listu kontakata.

Izvor: rs.n1info.com

 

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − 5 =