Više boja, manje teksta: YouTube testira novi dizajn

Vodeća internet platforma za video snimke, YouTube, ovih dana testira novi izgled web stranice koristeći Googleov “Material” dizajn.

“Material” je do sada bio zastupljen na korisničkim interfejsima i sistemima kao što je Android, a krasi ga naglašenje ikonica i fotografija na štetu teksta.

Novi izgled trenutno je dostupan samo web developerima, ali uočljive su značajne vizuelne razlike koje daju naglasak bojama i ključnom sadržaju, a manje opisnim detaljima i podacima.

Od svoga osnivanja 2005. godine, YouTube je nekoliko puta menjao izgled svoje web stranice, mada je detaljni vizuelni identitet u obliku logoa i nakon 11 godina ostao isti. Ipak, iako je logo postao i ostao jedan od najprepoznatljivijih brendova globalnog interneta, YouTube je 2012. godine odlučio da odbaci svoj slogan – Broadcast Yourself.

Izvor: B92.net

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × 3 =