YouTube je prvobitno trebalo da služi za upoznavanje samaca

Stiv Čen, jedan od osnivača YouTubea, na festivalu SXSW u Ostinu otkrio je kako je čuveni servis prvobitno trebalo da bude stranica za spajanje samaca, ali da se niko nije javljao.

YouTube je danas jedna od najvećih internet-stranica i prvo odredište miliona ljudi u potrazi za novim spotovima, tutorijalima ili klipovima u vezi s gejmingom.

Ali mnogi ne znaju da je prvobitni cilj YouTubea davne 2005. bio da postane servis za upoznavanje samaca posredstvom video-snimaka.

Na promociji svog novog video-servisa Nom, Čen je rekao da je kompanija želela da osnuje internet-stranicu na kojoj će ljudi pričati o svojim idealnim partnerima. Ali u prvih pet dana nisu stekli nijednog korisnika, prenosi CNET .

Osim Čena, prvi korisnici bili su Džod Karim i Čed Harli.

O počecima YouTubea pričao je i Karim prošle godine. On je naveo da je postojao i slogan, ali da cela stvar nije imala smisla, a u kompaniji su bili toliko očajni da su se okrenuli popularnom oglasniku – Craigslistu. Ali ni to nije uspelo. Ubrzo su odlučili da će otvoriti stranicu svima koji žele da pošalju neki video, a prvi video koji je zvanično objavljen bio je “Me At The Zoo”, koji je pokrenuo revoluciju.

Google je 2006. godine kupio YouTube za 1,65 milijardi dolara. Danas ga koristi više od milijardu ljudi, a svakog dana korisnici pregledaju stotine miliona sati videa i stiču milijarde pregleda.

Izvor: Benchmark.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

19 − sixteen =