YouTube uvodi kupovinu direktno preko reklama

Svi korisnici YouTubea, popularnog internet servisa za razmenu video sadržaja, od sada će kupovinu moći da obave direktno preko video-oglasa.

Oglašivači će na svom video-oglasu moći da istaknu linkove koji vode do određenih proizvoda, njihove cene i specifikacije.

Novi format oglašavanja deo je šire Googleove strategije kojom želi da konkuriše popularnim stranicama za prodaju proizvoda putem interneta, kao što su Amazon i eBay.

Za maloprodajne lance mogući savez s Googleom mogao bi da bude način kojim bi se smanjila dominacija Amazona i unapredila ponuda za trgovinu preko mobilnih telefona.

YouTube se nada da će iskorakom u elektronsku trgovinu na najbolji način iskoristiti više od milion YouTube kanala koji se bave ocenjivanjem proizvoda, a broj pregleda takvih videozapisa u porastu je za 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Prvi partneri YouTubea u trgovini putem interneta su Sephora, kompanija koja se bavi maloprodajom dekorativne kozmetike, i wayfair.com, stranica za prodaju nameštaja i opreme za domaćinstvo.

Izvor: B92

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six − 2 =