Zakerberg: Facebook Dislike tastera biti neće

Mark Zakerberg, CEO kompanije Facebook, tokom Q&A sesije govorio je o Dislike tasteru, koji po mnogima nedostaje ovoj društvenoj mreži. On je okarakterisao Like taster, koji postoji, kao bitan način iskazivanja empatije nekome u bitnim momentima. “Dislike taster, s druge strane, ne bi bio dodatak koji bi bio implementiran bez rizika”, istakao je Zakerberg. “Neki ljudi su tražili implementaciju Dislike tastera jer žele mogućnost da kažu da nešto nije dobro. A to nije ono što mi smatramo da je dobro za svet. Zbog toga ga nećemo ugraditi”, istakao je šef Facebooka.

Koji su glavni argumenti za pritiskanje Dislike tastera, koji bi eventualno bio dostupan korisnicima:

– Sugerisanje da im se ne sviđa neki sadržaj

– Sugerisanje da se ne slažu sa određenim sadržajem

– Izražavanje saosećanja ili empatije sa autorom sadržaja za neku negativnu stvar koju su okačili

– Uznemiravanje

Dislike taster otvara prostora za manje pozitivnu socijalnu interakciju, a Zakerberg ističe da ne želi da Facebook ima ovakav negativan uticaj. Prema njegovom mišljenju ova vrsta negativnosti bi mogla imati uticaj na to koliko često bi ljudi koristili Facebook, kao i na to da li bi ga uopšte koristili. Sa Facebook Dislike tasterom, svaki post, fotografija ili video bi se pretvorili u svojevrsno glasanje i traženje od korisnika da kažu da li im se sadržaj sviđa ili ne.

Izvor: Benchmark

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + fifteen =