Vežbajte minut dnevno uz ovu aplikaciju i SMRŠAJTE sa 1min Micro Training

Ako ste lenji da provodite sate u teretani ili trčite i vežbate po kraju, dva Srbina su našla rešenja kao da ostanete u kondiciji ali i dovedete svoju liniju do savršenstva. Dvojica profesora fizičkog vaspitanja i sporta iz Beograda osmislili aplikaciju za pametne telefone koja će vam preporučiti najefikasnije vežbe i to za svega 60 sekundi intenzivnog vežbanja.

Ovaj vremenski period je dovoljan da dugoročno poboljšate zdravlje, fizički izgled i gipkost, pokazala su u istraživanja ova dva master profesora fizičkog vaspitanja i sporta Feđe Piščevića i Aleksandra Đurića. Njih dvojica su na ispitanicima istražili koje su vežbe najefikasnije, a zatim su stvorili aplikaciju za pametne telefone koja obuhvata sve te vežbe i za svega minut vežbanja obećava sjajne rezultate.

1minmicro1

Dvojica mladih profesrora došli su na ideju da kratki intervali vežbanja mogu da imaju isti, ako ne i bolji efekat po celokupno stanje organizma kao i mukotrpne posete teretani. Rešili su da otkriju koje je to minimalno trajanje fizičke aktivnosti koje je potrebno kako bi se videle fizičke promene i pokrenuli su ozbiljno istraživanje na Fakultetu sporta i fizičkog vaspitanja.

– Studiju smo pokrenuli u oktobru, kada smo na određenom broju ispitanika merili koji je to minimalni interval potreban za postizanje rezultata. Intervali su se kretali od 30 sekudni do tri minuta, i na kraju smo zaključili da odgovarajućim vežbama u trajanju od 60 sekudni za svega tri nedelje mogu da se vide promene u vidu smanjenja masnog tkiva, povećanja mišićne mase i povećanja telesnih sposobnosti – priča za “24 sata” Piščević.

Pored toga, ispitanicima se poboljšala gipkost kao i subjektivni osećaj iliti – osećali su se bolje u svojoj koži.

1minmicro2

Nakon sjajnih rezultata, rešili su da kreiraju i aplikaciju za pametne telefone “1min Micro Training” kojom ljudi sasvim besplatno mogu da prate treninge u trajanju od svega minut, a koja je na “Play store” puštena 19. aprila. Postoji šest nivoa intenziteta, kako bi svako mogao da se prilagodi onome što mu odgovara.

1minmicro3

– Kako bi efekti bili najbolji, potrebno je odraditi pet puta u toku dana vežbanje od po minut. Dobra stvar je što prilikom ovih vežbi ne dolazi do znojenja, pa možete maltene bilo gde da ih odradite, a tajna efikasnosti ne leži samo u vežbama, već i u činjenici da vežbe imaju produženo dejstvo. Drugim rečima, organizam nakon vežbanja i dalje radi ubrzano pet do 10 minuta, kao da i dalje vežbate – tvrdi naš sagovornik.

Prve rezultate svi korisnici mogu da očekuju već nakon tri nedelje. Program sadrži vežbe koje aktiviraju kardiovaskularni sistem, kao i sve mišiće u telu.

Izvor: Blic.rs

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

six − three =